skip to main
|
skip to sidebar
i huvudet på olsson
Det är mycket som händer. Och ibland ingenting alls. Jag skriver om det.
torsdag 14 maj 2009
hip hop
Aina, lugna ner dig nu
och var bara den du e
grymt bra låt från grymt bra artist, STOR! Lyssna!
Senare inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2009
(4)
▼
maj
(1)
hip hop
►
mars
(1)
►
februari
(1)
►
januari
(1)
►
2008
(8)
►
december
(2)
►
november
(6)
Om mig
olsson
Visa hela min profil