torsdag 14 maj 2009

hip hop

Aina, lugna ner dig nu
och var bara den du e

grymt bra låt från grymt bra artist, STOR! Lyssna!

2 kommentarer:

Fröken-M sa...

word!

A sa...

Så sant...
Men ännu viktigare är att jag nu skall börja följa denna blogg:-)
Hoppas du har det gött där i felstan/ http://groomingmocker.blogg.se