Då var man här då. En bloggare. Något jag så länge i smyg föraktat, har jag istället tagit till mig och tänker använda mig av. Bloggen.
Jag blev omvänd efter en föreläsning med Mark Nånting förra veckan. Han frågade varför vi som vill bli journalister inte passar på att ta alla möjligheter att skriva för en potentiell publik. Man måste ju inte skriva om vad man ska ha på sig idag och vilka ställen man hängde på i helgen, man kan ju fan skriva om nåt intressant. Det ställer ju i och för sig ganska höga krav på mig. Skriv nåt intressant!
Ska försöka... men inte idag...
Ha det!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar