måndag 8 december 2008



Ville bara testa hur man lägger in en bild. Nu vet jag nog. Den här tog jag hemma en dag när jag kände mig artistisk. Vad säger man?

2 kommentarer:

Fröken-M sa...

Fin bild!
Låter förresten som att alla sthlmare behöver lite umeå i sig!

Glas och Klorid sa...

Den miljön har jag upplevt också! Bölev som en desavou.