Det är mycket som händer. Och ibland ingenting alls. Jag skriver om det.
Fin bild!Låter förresten som att alla sthlmare behöver lite umeå i sig!
Den miljön har jag upplevt också! Bölev som en desavou.
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Fin bild!
Låter förresten som att alla sthlmare behöver lite umeå i sig!
Den miljön har jag upplevt också! Bölev som en desavou.
Skicka en kommentar